Go to Top
  • Geen producten in je winkelmand.

Klant aan het woord

ALLES KLOPT, TOT OP DE SECONDE

Al een aantal jaren bezoeken medewerkers en klanten van DPA de seminars van ManagementPlezier. En niet voor niets.

Karin Raaijmakers en Daphne Kamphuis van DPA Benkis houden zich in hun functies volop bezig met persoonlijke ontwikkeling. Karin als adviseur Leren & Ontwikkelen en Daphne als Manager Interim Professionals.

Daphne: ‘‘In de bancaire sector verandert er veel, de innovatie vraagt om een andere manier van klantbediening. We zien in de vraag naar flexibel personeel de aandacht verschuiven naar competenties en vaardigheden. Dit vraagt qua ontwikkeling een andere insteek, naast inhoudelijke kennis bieden we ook vaardigheidstrainingen. Daar helpen de seminars van ManagementPlezier bij.’

‘Ook onze eigen persoonlijke ontwikkeling is heel belangrijk’, vertelt Karin. ‘We zijn bijvoorbeeld met klanten en DPA collega’s naar het seminar van Simon Sinek en met het hele DPA Benkis team naar die van Joseph Oubelkas geweest. Wanneer je als team of collectief een seminar bezoekt en je daardoor een gedeelde ervaring hebt, haal je daar energie uit. Je creëert een gemeenschappelijke taal. Dat doet een seminar meer dan bijvoorbeeld het lezen van een boek. ‘

‘Wat het mooie van de seminars van ManagementPlezier is, is dat er iedere keer weer goede sprekers op het podium staan. Sprekers die indruk met hun verhaal maken.’ vertelt Daphne. ‘Het seminar met Simon Sinek was echt uniek. Het is een event dat de terugblik op 2016 heeft gehaald. Het heeft veel indruk gemaakt. We hebben samen met onze klanten en collega’s iets heel bijzonders beleefd. En dat schept een band.’

‘De sfeer, de energie en het enthousiasme was bij Simon Sinek geweldig’ zegt Karin, ‘en dat is bij alle seminars van Nicole het geval. Bij Remco Claassen heb ik ook zo genoten. De combinatie van fun + inhoud was sterk.’

‘De samenwerking met Nicole gaat heel natuurlijk en is plezierig’ aldus Karin. ‘Het persoonlijke contact is prettig. Nicole is enthousiast en persoonlijk betrokken.’ Daphne vult aan; ‘De passie van Nicole straalt er vanaf. Ondanks dat ze met grote dingen bezig is, is ze tot op de kleinste details attent. Alles klopt. Tot op de seconde. En dat is knap’.

DPA richt zich op advies, duurzame en flexibele inzetbaarheid van specialistische professionals en het ontwikkelen van kennis en kunde. Zo helpen zij professionals én organisaties om hun prestaties te verbeteren. Kijk op www.dpa.nl.


Note van de redactie: DPA doet ook weer mee het eerstvolgende seminar: